More S’Mores Please. A Brilliant Dip That Will Have You Drooling!

Your next campfire won’t be complete without this skillet-version of S’mores Dip! Seriously?? Yup.

I kid you not…5 simple steps using 3 ingredients. More S’mores, Please.

s'mores dip

BuzzFeed / Instagram

Preheat your oven at 450 degrees and get these ingredients ready: (be sure to pay attention…these next 5 steps are tricky…not! LOL)

Screen Shot 2015-06-09 at 2.05.07 PM

John Gara / BuzzFeed

STEP 1: Pour chocolate chips into skillet or oven safe pan. 

s'mores dip

John Gara / BuzzFeed

STEP 2: Cover chocolate chips with large marshmallows.

Screen Shot 2015-06-09 at 2.18.54 PM

John Gara / BuzzFeed

STEP 3: Place pan into oven for approximately 8-10 minutes. 

Screen Shot 2015-06-09 at 2.19.12 PM

John Gara / BuzzFeed

STEP 4: Remove from oven when toasty-brown…use mitts ‘cuz it’s gonna be hot! 🙂

Screen Shot 2015-06-09 at 2.19.23 PM

John Gara / BuzzFeed

STEP 5: Grab graham crackers and start scooping!

Screen Shot 2015-06-09 at 2.19.32 PM

John Gara / BuzzFeed

s'mores dip

John Gara / BuzzFeed

Hmmm Hmmm Gooey Good! 

HT BuzzFeed

Summary
Recipe Name
Easy Skillet S'mores Dip
Published On
Preparation Time
Cook Time
Total Time
3 Based on 112 Review(s)

Comments